לנשים בלבד

להזמנת טיפול חייגי עכשיו: 053-726-26-26

עיסוי משולב בחולון

עיסוי משולב כשמו כן הוא – שילוב של מגוון טכניקות עיסוי תרפי, מסורתיות ומודרניות, כדי לייצר חוויה ייחודית. כאשר בוחרים עיסוי ממגוון האפשרויות במכון המתמחה במסאז' תרפי – האופציה של העיסוי המשולב היא לרוב זו שפותחה על ידי המעסים המוסמכים במכון עצמו, מעיין 'המלצת השף' של המקום.

 

בחולון ישנם מכוני עיסוי שמעסיקים רק מטפלים מוסמכים בעלי תעודות שלמדו והתמקצעו במגוון טכניקות כך שהם יכולים לבנות חוויה מעצימה ומענגת לכל מטופל.

למה לצפות בעיסוי משולב

אם ישנן חששות לפני תחילת הטיפול, או אזורים רגישים (פריצות דיסק, כאבים טורדניים וכיוצא בזה) עדיף תמיד לעדכן את המטפל כי הוא למד את טכניקות המגע שמקלות על השרירים ומעודדות זרימת דם שתמיד מספק תחושת הקלה ורפיון. עיסוי משולב זו חוויה של גירוי החושים ועבודת שרירים מאומצת שמובילה לשחרור שרירים, שיפור זרימת הדם, שמירה על מראה רענן ואלסטיות של האור, שיפור פעילות המערכת החיסונית ועוד.

 

למי מומלץ העיסוי המשולב

חובבי המסאז' הם לא המטופלים היחידים שיכולים להרשות לעצמם לקחת שעה וחצי לעצמם בשבוע ולהעניק לגוף חוויה מעצימה- ממש לא! כל אחד יכול ליהנות ממגע טיפולי מענג, מומלץ לנסות את העיסוי המשולב יחד עם בן זוג, בן משפחה, חבר קרוב ולהפוך את הרגע לחוויה משותפת.

איפה כדאי וכייף להתפנק

מסאז' טוב עושים אצל מטפל טוב. מטפל שיודע איך הגוף עובד, איפה צמתי המתח ממוקמים ומה המגע המעצים ביותר, איך להרפות שריר תפוס ולא פחות חשוב – איך 'להכניס' את המטופל למצב שלווה ורוגע. בחולון ניתן למצוא מטפלים מוסמכים שמטפלים בשיטות עיסוי משולב בחדרים מעוצבים במיוחד כדי להעניק לכל מבקר נירוונה של הנפש ואווירה נינוחה וחופשית.

נשימה עמוקה

העיסוי המשולב מתבצע בחדרי טיפול מיוחדים שחוממו מבעוד מועד, ועוצבו בעקרונות הפנג שווי, עם נרות, מוזיקה מרגיעה, קטורת- הכל כדי להפוך את החוויה למרגיעה רוחנית בנוסף למגע עצמו שמעניק תחושה פיזית נהדרת. זקן סיני אמר פעם לתלמידיו לעצור כל יום ורק לנשום במשך שעה, זה בזבוז זמן סתם לנשום ענו לו תלמידיו, והוא ענה – תעניקו לגוף שלכם שעה, והוא בתמורה יעניק לכם שנים.

תמונות מהקליניקה

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    שם (חובה)

    טלפון (חובה)

    אימייל:

    נושא