לנשים בלבד

להזמנת טיפול חייגי עכשיו: 053-726-26-26

עיסוי באבנים חמות

נקרא גם 'עיסוי אינדיאני' וזאת בעקבות המסורת של העיסוי באבנים חמות, שפותחה על ידי  האינדיאנים תוך שימוש באבנים הנקראות מאגמה, בעצם אבני בזלת שהתגלו על-ידי האינדיאנים לפני המון שנים כתרפויטיות ובעלות סגולות מיוחדות.

העיסוי משלב מגע ידיים, אבני מאגמה מחוממות, חלוקי נחל ושמן על מנת להפיג מתח ולשחרר את שרירים. שיטת העיסוי משתמשת בחום האבנים להרגעת שרירי הגב, הידיים, ברגליים ובין האצבעות.

מה מיוחד באבנים חמות                                                                            

האינדיאנים האמינו בסגולותיהן של האבני כמרחיבות את הזרימה האנרגטית בגוף ועד היום מטופלים שהולכים לעיסוי באבנים חמות חווים תחושת שלווה ורוגע עמוק לאחר מכן. אבני הבזלת מחוממות מבעוד מועד ומונחות על הגוף מעל סדין דק, כל אחת במשקל אחר מונחת על ידי המטפל לאורך עמוד השדרה ובעצם משמשת שלוחה של יד נוספת. מטפל מוסמך בעל תעודות יודע כיצד להניח את האבנים בין הצלעות בדיוק, היכן להניח אבן חמה והיכן אבן קרה, וכיצד לעסות את האבן כך שהחום חודר עד לעומק רקמת השריר. החום מאפשר עבודה נקודתית ועיסוי עמוק שמחדיר חום נעים לגוף ומיטיב עם מערכת הלב ועור הפנים.

למי מומלץ עיסוי משולב באבנים חמות?                                                                

לא צריך לחכות לשרירים כאובים וגב תפוס כדי לפרגן לגוף עם חווית הרפיה ושלווה. השרירים נמצאים תחת עומס רוב היום, בייחוד שרירי העורף והגב התחתון- תחילת וסוף עמוד השדרה, ולכן גם כשלא מרגישים ישנו מאמץ תמידי של עמוד השדרה והשרירים מסביבו. החום של האבנים והעבודה הנקודתית מעניקות עוצמה לשרירים ומומלצות לכל אחד, בייחוד לאלו שחווים בעיות גב. אמנם מטופלים שעברו ניתוח, או מטופלים בעלי מחלות לב ובעיות לחץ דם עלולים להגיב לא טוב לחום, ונשים בהריון מוטב שיבחרו בשיטת עיסוי אחר.

איך להיערך לעיסוי משולב באבנים חמות 

מומלץ לשתות כוס מים קרים ולעבור בשירותים לפני שמתחיל העיסוי, בדרך כלל העיסוי הוא שעה-שעה וחצי ויש שימוש בנקודות לחץ אז עדיף לא לאכול ארוחה כבדה לפני. לאחר העיסוי מוטב להירגע לכמה שעות, לקום לאט, ללכת לאט ולהקל על חידוש זרימת מחזור הדם בגוף ולהפיג סחרחורות. ניתן למצוא צוות מקצועי, בעלי תעודות שעברו הכשרה במכון מסאז' תרפי בחולון.

תמונות מהקליניקה

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    שם (חובה)

    טלפון (חובה)

    אימייל:

    נושא